Βήματα για την υποστήριξη τηλεδιασκέψεων
Το Υπολογιστικό Κέντρο μπορεί να υποστηρίξει τεχνικά τηλεδιασκέψεις, συναντήσεις, συνέδρια, workshops κτλ είτε στις αίθουσες (Αμφιτρίτη, Κίρκη κτλ) είτε σε άλλους χώρους (γραφεία). Στην περίπτωση που η τηλεδιάσκεψη πρόκειται να λάβει χώρα σε κάποια από τις αίθουσες-αφμιθέατρα πρέπει να γίνεται κράτηση των αιθουσών, του εξοπλισμού και του τεχνικού που θα καλύψει την τηλεδιάσκεψη. Για να κάνετε κράτηση πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα τουλάχιστον δύο ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία της τηλεδιάσκεψης.
- Πρέπει να επισκεφτείτε τη σελίδα http://booking.hcmr.gr/ και να κάνετε κράτηση της αίθουσας στην οποία θα γίνει η τηλεδιάσκεψη.
- Αποστολή email στο helpdesk@hcmr.gr το οποίο θα περιλαμβάνει τα παρακάτω:
- Ονοματεπώνυμο, email και τηλέφωνο αιτούντος, καθώς και τα Ονοματεπώνυμα τα e-mails και τα τηλέφωνα των Συμμετεχόντων
- Στην περίπτωση που θα χρειαστεί να προβληθούν παρουσιάσεις (π.χ. Slides, PowerPoint κτλ) ή βίντεο, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο email ή να παραδοθούν στον υπεύθυνο του Υπολογιστικού κέντρου.
- Η εκκίνηση των τηλεδιασκέψεων, είτε σε αίθουσες, είτε σε χώρους γραφείων πρέπει να γίνεται τουλάχιστον μίση ώρα νωρίτερα ούτως ώστε εάν υπάρχουν προβλήματα το Υπολογιστικό Κέντρο να παρέχει την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη.
- Σε περίπτωση που κάποιος συνάδελφος κάνει για πρώτη φορά τηλεδιάσκεψη μέσω του προσωπικού του υπολογιστή είναι απαραίτητη εκ των προτέρων, η παρουσία συναδέλφου από το Υπολογιστικό Κέντρο για την διασφάλιση της άρτιας εγκατάστασης του λογισμικού της τηλεδιάσκεψης.