Η υπηρεσία υποστήριξης χρηστών helpdesk είναι αρμόδια να παρέχει στο ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό της τεχνική υποστήριξη, καθώς και ηλεκτρονική πληροφόρηση μέσω ειδικών δικτυακών υπηρεσιών.
Ακόμη, το helpdesk παρακολουθεί καθημερινά τις λειτουργίες των κρίσιμων υποδομών του δικτύου δεδομένων και αναλαμβάνει το συντονισμό των αρμόδιων ομάδων σε περιπτώσεις βλαβών ή προβλημάτων.
Για τον καλύτερο έλεγχο και τη διαχείριση των συμβάντων έχει εγκατασταθεί ειδικό λογισμικό διαχείρισης κλήσεων. Μέσω του λογισμικού αυτού ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της κλήσης του και τις εκτελούμενες εργασίες Η δ ιεύθυνση του Helpdesk είναι http://helpdesk.hcmr.gr/ και η είσοδος των χρηστών γίνεται με το μοναδικό όνομα χρήστη και συνθηματικό που διαθέτει ο κάθε υπάλληλος του ΕΛΚΕΘΕ για την πρόσβαση στις υπηρεσίες του κέντρου.
Ένας ακόμα πιο απλός τρόπος εισαγωγής κλήσης για τεχνική εξυπηρέτηση είναι η αποστολή e-mail στη διεύθυνση helpdesk@hcmr.gr. Το σύστημα απαντά αυτόματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο περιλαμβάνεται ο αριθμός του συμβάντος που έχει αποδοθεί στο αίτημα.
Σε περίπτωση υπερεπείγουσας ανάγκης μπορείτε να επικοινωνείτε με τα παρακάτω τηλέφωνα.
Αθήνα
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22910.76322
Ηράκλειο
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2810.337821